מבית השגחה פרטית

כן, לקחנו סיכון, אבל זה היה שווה!  

שוחחנו עם עורך החופה וקבענו איתו פגישה – ואז הודיעו שמדינת ישראל נכנסת לסגר. סגר שנופל על תאריך החתונה.

 

הכל התחיל בכך שאני ובעלי (בזמנו בן זוגי)  החלטנו שיהיה לנו טקס מסורתי על פי ההלכה – כמה שיותר קרוב לחתונה ברבנות. חשוב לציין, שאין באפשרותנו להתחתן דרך הרבנות. המסמכים שמעידים על היהדות של סבתא שלי אבדו במהלך מלחמת העולם השנייה. אני יהודיה כהלכה – אבל בלי תעודות. הסיפור הזה מוכר להמון זוגות – במיוחד לכאלו שעלו מברית המועצות.
אחרי שבדקנו כמה אפשרויות, הבנו שבארגון ‘חופות’ יודעים להתמודד הלכתית עם המחסור במסמכים, ובאופן הוגן שהיה מקובל עלינו. אמונה שמלווה את הזוגות ב’חופות’ ענתה לפנייתנו באדיבות ובמהירות, ובשל קוצר הזמן – כבר באותו הערב ערכנו איתה פגישה בזום. היא הסבירה לנו לגבי המשך התהליך והמסמכים הנדרשים, והתחילה לחפש לנו את הרב המתאים. מאותה השיחה הראשונה ולאורך כל הדרך אמונה תמיד הייתה זמינה ונתנה שירות מעל ומעבר למצופה.
שוחחנו עם עורך החופה וקבענו איתו פגישה – ואז הודיעו שמדינת ישראל נכנסת לסגר. סגר שנופל על תאריך החתונה. לאחר חשיבה קצרה בעלי ואני החלטנו להתחתן לפני הסגר. מה שאומר- לתכנן את החתונה בארבעה ימים. השאלה הכי גדולה שהטרידה אותנו – האם יהיה לנו רב? הרב שתואם לנו לא היה זמין בתאריך החדש, וכבר באותו היום ארגנו לנו רב אחר.
פגשנו את הרב בזום כמובן. הוא היה נחמד וסבלני והסביר במפורט על השלבים השונים במעמד החופה, תוך התחשבות בבקשות וברצונות שלנו.  בשיחה מעניינת ועניינית סגרנו את כל הדברים.
בערב החתונה זכינו לפגוש אותו גם במציאות – ממש חצי שעה לפני הטקס. כן, לקחנו סיכון, אבל זה היה שווה!
הוא הכין את הכתובה וערך את החופה בדיוק כמו שביקשנו. היה מרגש מאוד! שמחנו שהוא נענה לבקשתנו להישאר להמשך הערב ולשמח אותנו בחתונה עצמה. גם ההורים שמחו לקבל ממנו יחס אישי.
בזכות ארגון “חופות” הצלחנו להתחתן  כהלכה גם כאשר הרבנות הפקירה אותנו.
אנו שמחים שמצאנו אתכם ומברכים שתמשיכו לעזור לעוד ועוד אנשים להגשים את החלום שלהם.


בדרך לחתונה – עוברים ב’חופות’!

לפרטים נוספים לחצו כאן